dinsdag 26 mei 2009

Arthur Ebeling

Het verheugt mij te zien dat er reeds drie hoogwaardige berichten zijn geplaatst en dat op dag der verrijzenis(ofwel de Eerste Paasdag) van dit digitale Tipp des Tagesbuch. Als dit doorzet(en daar heb ik goede hoop op), kunnen we het blog misschien beter omdopen tot, ja, wie sag Ich das jetzt, het mehrere-Tipps-in-mehrere Tagen-blog.

Welnu, laat ik mij kwijten aan mijn taak u te vermaken. Voor jullie in de aanbieding heb ik een zogenaamde OONA (Onterecht Onbekende Nederlandse Artiest) waarvan ik het genoegen heb gehad hem live te mogen zien optreden afgelopen maandag. Ik heb het hier over Arthur Ebeling, een Nederlandse Blues/Jazz muzikant met ongelooflijke gitaar-skills, waar ik slechts vochtige dromen over kan hebben. Ter illustratie enkele filmpjes:



Een cover van I've got a woman van Ray Charles:





Neemt van mij aan dat hij live (als in er daadwerkelijk bij zitten)nog veel beter uit de verf komt. Geïnteresseerden nodig ik van harte uit zijn nieuwste album bij mij te komen beluisteren.

1 opmerking:

  1. Hij heeft zijn artiesten naam niet mee vandaar dat hij nog een OONA is. Aan zijn gitaar skills ligt het niet want die zijn aardig impressive.

    BeantwoordenVerwijderen