dinsdag 26 mei 2009

Tipp des Tages: 3 alles behalve laffe nummers

Aan mij de eer om de aftrap van dit blog te verzorgen. Faalangst maakt zich mij meester. Maar gelukkig weet ik met uiterste inspanning toch nog wat uit mijn toestenbord te persen.  Mijn onderwerp: een aantal muzikale ontdekkingen. Te beginnen met:

Otis Taylor - Ten Million Slaves

Deze oude knakker is al in 1977 uit de muziek gestapt en antiekhandelaar geworden. Echt Rock & Roll. Maar hij heeft zijn banjo (!)  weer opgelapt en een supervet nummer gemaakt. Is ook te horen in de trailer van de film "Public Enemies". Zeer vetjes en rockt zeker donkeyballs.   

Verder zijn de heren van Depeche Mode ook weer terug. En hoe. Met een supervette single en met een supervette (vrij zieke) clip. 

(Helaas wordt imbedden naar de echte video niet toegstaan dus daarom deze versie met intro) 

Als laatste wil ik u nog even attenderen op een remix gemaakt door de gasten van Basement Jaxx. Zij hebben Cold Shoulder van Adele flink onder handen genomen en het resultaat mag er zijn. Dankzij Basement Jaxx klinkt Adele voor de verandering eens cool...

1 opmerking:

  1. Eerste, whahaha LOL ROFLMAO. Keihardu +1 voor de qlip van Depeche Mode trouwuns. Goed, nu duidelijk is dat ik sicke posting skills posses en iedereen snoeihard kan dissen, je weet, stap ik over op grote mensen taal. Een waardige eerste post VonKirschen! Je weet toch altijd weer de onbekende doch mooie/toffe nummers te vinden op het web.

    BeantwoordenVerwijderen