donderdag 28 mei 2009

Hip Hop met Sufjan Stevens

Graag wil ik u attenderen op een zeer interessant projectje. De heer Tor, producer van beroep, kwam op het idee om de muziek van Sufjan Stevens te combineren met Hip Hop. Een niet zo voor de hand liggend idee omdat singer-songwriter Sufjan Stevens zich meer in de hoek van de folk-muziek begeeft.



Resultaat: een luie zomerplaat met heerlijke beats van Sufjan Stevens en lekkere laid-back raps van de relatief onbekende mc's. Lekker voor op de achtergrond.

Zelf ben ik al een aantal maanden in bezit van deze mixtape en ik blijf deze plaat regelmatig opzetten om lekker te chillen in het zonnetje. Aangezien ik over het algemeen vrij snel raak uitgekeken op muziek wil dat wel wat zeggen.

Het mooie is dat deze mixtape u alleen wat bandbreedte kost want hij is GRATIS en voor NIETS. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Morgen een recensie van de nieuwe plaat van Le Le (Ecoutez, hij komt hard!).

1 opmerking: