donderdag 28 mei 2009

Goud

Gratis track van Le Le getiteld "Golden Boy"
I like!



6 opmerkingen:

  1. Als echte fan had ik hem natuurlijk al, vet nummer. Ik zal morgen even een korte recensie schrijven over zijn nieuwe album. Kan nu al verklappen dat er een paar toppertjes op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Darn it, kan hem nog niet vinden en ik vertik het via i-tunes aan te schaffen, ik houd niet van appels. Naja, wachten dan maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er mis met zo'n mooie sappige appel? :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je denkt: het is een fruit, dus het is gezond en lekker , maar er zit een hoop ongewenst spul in (pitten en een klokhuis) waar ik niet om heb gevraagd. En bij nadere inspectie blijkt het vooral water te zijn, met maar erg weinig vitaminen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar toch: het gebruiksgemak; Makkelijk vast te pakken om op te eten. En erg stabiel neer te zetten. En het ziet er ook nog allemaal mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weinig last van wormen... maar daar ligt misschien het probleem: zelfs de wormen lusten er nog geen brood van. Bovendien, wanneer je hem schilt, vind ik de binnenkant wat tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen