zaterdag 6 juni 2009

im Geiste der Zusammenarbeit

Leute,

Na een kortstondige periode van zwoegen, puffen en zweten is het einde van de tijd der tentamens in zicht. Ondanks het feit dat mij nog het zwaard van Damocles in de vorm van een paper boven het hoofd hangt, heeft ondergetekende besloten maar weer eens iets te publiceren.

Bij deze wil ik u allen graag attenderen op de website van de heer van Dam. Deze studiegenoot van ondergetekende is bezig met een soortgelijk initiatief als het onze, zij het dat de heer van Dam en wat meer, hoe zal ik mij uitdrukken, exclusievere benadering nastreeft, in de mogelijke vorming van een gentlemens club. Wij hebben besloten de handen ineen te slaan en gaan binnenkort de mogelijkheden tot samenwerking exploreren.

Gaarne uw aller commentaar en bespiegelingen over deze ontwikkelingen. Ook zou ik een bescheiden dank willen uitspreken richting Kap'tein Bruunbaard voor zijn bijdrage over de heer Fox: leuke muziek is het zeker. Afsluitend uiteraard deze Tipp des Tages; Sunshine Cleaning: kijkt en laat u vermaken door deze film met een donker randje. Verwacht geen vi-va-vage filmhuisshizzle, wel een erg leuke en onderhoudende film.

2 opmerkingen:

  1. Ha, deze webzijde kan mij wel behagen. Echter, mij bekruipt ook een gevoel van: Schoemaker, blijft bij uw leest (pun intended), aangezien ik me afvraag in hoeverre wij een zinvolle bijdrage kunnen leveren aan een blog over onderwerpen waar ik in ieder geval weinig tot niets of nog minder van afweet. Dit vormt uiteraard wel weer een uitdaging, dus ik hoor graag hoe anderen hierover denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De filmtrailer van Sunshine cleaning is vermakelijk! De film is met stip binnengekomen op mijn 'to watch' lijst.

    BeantwoordenVerwijderen