woensdag 10 juni 2009

Slow Show Lankmoedige mix

Hallo leute. Door de recente post over The National, kreeg ik enorm veel zin om een van hun nummers te coveren. De keuze is gevallen op het nummer 'Slow Show', waar ik een getransponeerde akoestische versie van heb gemaakt. Alle instrumenten/geluiden/zang zijn door mijzelf ingespeeld, daarbij gebruik makend van een el-cheapo microfoon (wat helaas goed te horen is bij de zang). Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden om fatsoenlijk drumpartijen op te nemen, dus heb ik mijn drumstokken gebruikt om wat woodblock-achtige tikgeluiden te creëren. Het nummer zal ongetwijfeld nog veranderen in de toekomst, maar deze versie is wel aardig compleet. Laat me weten wat jullie ervan vinden!



Een live uitvoering van het oorspronkelijke nummer vinden jullie hieronder:

4 opmerkingen:

  1. Een heerlijke, Lankmoedige mix.
    Ik moet zeggen dat de home-made version mij meer aanspreekt dan het origineel.
    Petje af dat de heer Versaagtniet dit toch maar even uit z'n mouw schudt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vette shite. Klinkt erg goed. Ik vindt het gemis van een echte drum partij eigenlijk niet eens zo heel groot.

    Doe je ook verzoekjes? If so: All Dolled-Up in Straps, een van mijn favoriete nummers van The National.

    De vakantiehit van Admiral Freebee zou trouwens ook wel een goede zijn met Rag's 'n' Run.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Erg goed! Spreekt mij ook nog meer aan dan het origineel, wat overigens al erg mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn aangename geluiden die je daar tentoonspreidt! Zeker geen onaardig bandje ook, The National.

    BeantwoordenVerwijderen