zaterdag 30 mei 2009

Haute Couture

Tijdens het zoeken naar een verrijking van mijn kleerkast, ben ik gestuit op een zeer gewild en geliefd T-shirt welke ik jullie toch niet wilde onthouden. Het zogeheten 'Three Wolf Moon T-shirt' krijgt de een na de andere lovende recensie en ik ben benieuwd of het ook aan de hoog gespannen verwachtingen kan voldoen.

Kunnen jullie mij helpen bij de lastige keuze van het kopen of niet-kopen van dit prachtige kledingstuk?

Lees vooral ook even de recensies van dit magische stukje haute couture.

3 opmerkingen:

  1. Haha, te briljant! Vooral de negatieve review die beweert dat de effecten van het dragen van het T-shirt weliswaar nogal overdreven zijn, maar dat het dragen van het kledingstuk wel helpt tegen onvrijwillige urinatie :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook briljant:
    This is the T-shirt God would wear. If He wanted to look AWESOME.

    Helaas gaat er soms iets mis bij de levering van het shirt:
    I ordered this shirt for my brother's birthday and it only had TWO wolves on it. When I called Amazon customer service they informed me that the third wolf was on back order. They said the could ship me out another moon, but that would make for a ridiculous t-shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha!

    Nog meer moois:

    Since owning the Three Wolf Moon T-Shirt, I have successfully solved 7 crimes in my city, including 4 cold case murders. The local police force is currently wishing to retain my services.

    BeantwoordenVerwijderen