dinsdag 16 juni 2009

Abendessen bei Kerzenschein

Indachtig het motto waarmee dit elektronische berichtenapparaat zich tooit, zou ik uw allen gaarne willen uitnodigen voor een diner, dat op korte termijn zal plaatsvinden. Dit diner zal plaatsvinden in Almelo of Amsterdam, al naar gelang wat de meest praktische plek zal blijken te zijn. Hoewel ik betwijfel of het aantal gegadigden het maximum aantal deelnemers aan deze heuglijke bijeenkomst zal overschrijden, is er slechts plaats voor negen van ons.

Graag zou ik van u uw voorkeuren wat betreft plaats, dieet en tijd te weten komen, zodat wij dit voornemen zo spoedig mogelijk tot realiteit kunnen maken. Ook vraag ik u na te denken over eventuele gespreksthema's, zodat de avond niet alleen een genot voor de smaakpapillen, maar ook een verrijking van de geest zal opleveren.

3 opmerkingen:

  1. Goed plan hebben jij bedacht. Helaasch ben ik wel aardig druk de komende weken. Tentamens (moet ik echt halen) gooien roet in het eten. Tot 2 juli wordt het lastig voor mij. Een zaterdag avond in Almelo kan er voor die tijd nog wel af, maar anders zal ik moeten bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Menschen die de eer is welgevallen meij persoonlijk te kennen, kunnen bevestigend antwoorden op de vraag: heeft de edele heer Lankmoedt Versaagtniet een niet te stuiten appetijt? Naast de gezelligheid die het diner ons zonder twijfel zal brengen, is dat dan ook de voornaamste reden om dit initiatief louter toe te juichen ende de hemel in te preijzen. Echter dien ik jelui als edele lezers er ook op te wijzen dat ick tot ende met de vierentwintigste (24) juni nog druk ende bezig ben met het ontplooien van schrijftechnieken ter benefiet van een door meij in te leveren paper. De dagen vóór dode lijnen als deze, placht ick mijzelf vreij te waren van de ontplooiing van de meeste, zoo niet alle, sociale aktiviteijten. Deeze maal zal daarop geen uitzondering vormen, waardoor ick tot de vierentwintigste (24) juni zal niet in de gelegenheijd zal zijn tot de sociale consumering van opgesmukte voedingsstoffen. Na bovengenoemde datum echtert, neem ik met grote graagte deel aan een dergelijk festijn.

    En nu allen happen naar den baasch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En misschien meteen een leuk discussieonderwerp: het al dan niet bestaan van ene Nederlandse identiteit. Interessant om in dit geval te lezen, is het volgende artikel: http://www.kennislink.nl/publicaties/beter-wat-minder-beleefd

    BeantwoordenVerwijderen