woensdag 3 juni 2009

Eens wat anders

Beste allemaal,

Nu eens een berichtje van mij. Ik zie dat jullie allemaal mooie muziek plaatsen en andersoortige spielerei. Wat ik nu ga plaatsen is voor een aantal van jullie misschien wel bekend, maar voor sommigen wellicht volledig onbekend. Is het klassiek, is het new age? Neen, zeg ik u, niets van dit alles. Het is Ludovico Einaudi, en meer hoef ik niet te zeggen...



En als je nog niet genoeg gehoord hebt, I due Fiumi, misschien wel zijn mooiste nummer...



Dan nog een klein stukje in Afrikaans (ik zal nog wel een blogje wijden aan het afrikaans): Ek hoop dat julle dit baie sal geniet. Ludovico Einaudi is een van die beste pianospeler van die wereld. Syn musiek is vir ontspanning en sorg vir rus in jou kop. Als julle meer van hom wil hoor, dan sal julle naar die volgende webwerf gaan: http://www.einaudiwebsite.com

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah! Fijn om te horen dat er meer mensen zo kunnen genieten van een artiest, in staat tot het creeëren van de puurste muziek.
    Ik heb toch al urenlang, zij het geen dagen/maanden, van zijn album Divenire mogen genieten.
    Wellicht zijn mooiste album.

    Voor de belanghebbenden.
    Meer nummers om bij weg te dromen zijn: Password, Le Onde, Fuori Dalla Notte en Divenire.
    Allen te vinden op JijBuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nice Matthieu, fijn dat u zich ook waagt aan dit won'dre blog. Dit musiek heeft mie baie doen geniet. Ik kende het wel, maar heb het nog geen serieuze kans gegeven. Ik beloof ende zweer hierbij plechtig dat dit vanaf nu zal veranderen.

    \V/ Live long and prosper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice...Ik kende het tot nu toe alleen van naam maar had het nog nooit beluisterd. Ik denk dat ik binnenkort Kap'tein Bruunbaard zijn mp3-speler maar eens ga plunderen. Ik wil hier wel meer van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welzeker, wondermooie muziek. Ik meen zelfs dat ik de beste man ooit op North Sea Jazz heb mogen bewonderen, al weet je dat met een geheugen als 't mijne nooit zeker.

    BeantwoordenVerwijderen